Doprava a doručenie tovaru - Platby/čislo učtu/

Doručenie tovaru - Platby/čislo učtu/

 

Dopravu zabezpečujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GEIS.

Minimálna cena objednávky je min 3 eur.

  Cena dopravy pre tovar do 10kg Cena dopravy pre tovar nad 10kg
  2,80 EUR s DPH 3,90 EUR s DPH
  Objednávky od  80 EUR a viac   -  doprava zadarmo  

  Tovar odosielame len v rámci Slovenskej republiky.

   Objednávky prijímame cez webovú stránku:   www.the-nutrition.sk  Non -Stop 24/7

   Všetky ostatné otázky  píšte na info@the-nutrition.sk

Platba za tovar:

 

V eshope the-nutrition.sk je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

  • dobierka
  • prevod na účet  - ak využijete túto formu platby môže sa stať že doručenie potvrdenej objednávky bude trvať aj niekoĺko dní./banky nepracujú počas štátných sviatkov, dni pracovného voľna,a tiež ak je Vaša banka iná ako naša /.Tovar poslielame vtedy, ak suma bude pripísaná na našom účte.
  • v prípade ak do 5 prac. dní nebude pripísaná platba za objednaný tovar na náš účet ,Vaša objednávka bude vystornovaná./pokial sa inak nedohodlo písomne alebo ústne/
  •  Číslo účtu : v tvare IBAN    SK40 0200 0000 0039 4515 6358     RICHARD MAŤAŠOVSKÝ - THE BEST

    VUB Banka 

 

ZA AKO DLHO MI TOVAR BUDE DORUČENÝ?

Tovar je od nás odoslaný kuriérom v deň prijatia objednávky, ak bola vykonaná do 15.30 hod. Objednávka prijatá po 15.30 hodine je odoslaná nasledujúci pracovný deň.

Doručený bude do 24 - max do 72 hodín od objednania. 

Pokiaľ bude objednávka prijatá v piatok  odoslaná bude v pondelok. Cez víkend a štátny sviatok sa objednávky neodosielajú.

Informácie o odslanom tovare môžete ziskať spoločnosti GEIS LOGISTICS tel .18 181 Po - Pia 8:00 - 17:00 

 

Pri vyplňovaní vlastných údajov používajte diakritiku.

Vyhradzujeme si právo zmeniť doručovateľa zásielky.
Za neprevzatie zásielky nezodpovedáme , odoslaním tovaru naša zodpovednosť za proces dodania končí, neprebraté a vrátené zásielky znovu NEDOPOSIELAME !!!

Objednávku je možné zrušiť do 2-hodín od zaslania objednávky, po uplynutí tejto doby nie je možné zrušiť objednávku (objednávka je záväzná)!

Výmena tovaru

V prípade, že sa na tom obe zmluvné strany dohodnú, je možné objednaný tovar, ktorý je nepoškodený a nepoužitý vymeniť za iný druh tovaru. V takomto prípade nás kontaktujte telefonicky

Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru. 

V prípade poškodeného balíka doporučujeme takýto balík vo vlastnom záujme neprevziať,a zároveň spísať s kurierom záznam o poškodení.Ak ste balík prevzal a obsah bol poškodený a uvedenú skutočnosť ste zistil bez prítomnosti kuriéra urobte  foto skutkového stavu a zašlite ho nám.S písomnou reklamáciu kde presne uvediete čo je poškodené.týmto odporúčaním nie sú dotknuté Vaše práva spotrebiteľa ktoré uvádzame vo VOP ako aj reklamačnom poriadku.